Momstar En endişeli olduğum konu ya. Benim oğlum önceleri baba mama filan derdi bilinçli mi değildi bilmiyorum, ismini söylerdi adı Alp, Ap diyordu biz ona seslendiğimiz zaman. Şimdi onları da unuttu, kendi kendine birşeyler anlatıyor ama dikkatle dinlesem de anlamıyorum. Agucuk gugucuk, tek anlamlı kelimesi yok diyebilirim, bazen mama dediğini saymazsak. İlgi desen var, oyunlar oynuyoruz. Ara sıra eğitici birşeyler izletiyorum kısa süreliğine. Herkes birden açılır diyor umarım öyle olur. Sosyalleşemiyor çocuk bir tek ben varım ilgilenen