Arkadaşlar merhaba bebeğim 3 gündür o kadar mutsuz o kadar sinirli o kadar ağlamaklı durmuyor ne kucakta ne yatakta ve hafif seyreden ateşi var günde 2 ye yakın kaka yaptı. Benim size sorum sizin bebeklerinizin ne kadar sürdü böyle nasıl geçicek sürekli sürekli ateş düşürücü vermek istemiyorum jel kullanıyorum diş etlerine. Bebeğim 9 ay 8 günlük.