Biroglanannesi Kızlar oğlumun sürekli çişi çıkıyor bez dolmasada aynısı oluyor ve hep karın kısmından sızıyor. Yüz üstü uyuduğu için olabilir mi acaba ? Bezide düzgün bağlıyorum ama nerede hata yapıyorum bilmiyorum. Var mı tavsiyeniz
luppoyanak Biroglanannesi bi ara sürekli sızıyordu bizim bez değiştirmedim ama numarasını değiştirdim çok şükür şimdi problem olmuyor sleppy 6 numarada sızma oldu 5 numara kullanıyoruz şimdi ben bi tık büyük olsun sıkmasın diye 6 almıştım
Fstk Biroglanannesi erkek bebeklerde üstten çıkabilir .pipisi yukarı doğru kalıyorsa bezden çıkar Bezin ön tarafını içe doğru katlayın ve daha yukarıda bağlayın
Deletedmom_72 Biroglanannesi Bizde de aynı sorun vardı deli yatıyorlar o yüzden.Primanın gece bezini aldım geceleri onu takıyorum