Oldugugibibiri Norveckizi nuna kullanıyorum. Memnunum bisiklete bile biniyoruz birlikte 😍 dışa dönük bana dönük ve sırtımda taşıyabiliyorum. Ergonomik W oturuşu destekliyor 🌸🌸