Ozge1200 sütten bebeğe hastalık geçmez. Maske takın öpmeyin buna dikkat edin. İlaç olarak ben sadece parol ve minoset içilebilir diye biliyorum o da ağrınız ve ateşiniz olursa. Bunun dışında bol vitamin almalısınız meyve sebze tüketin bolca da c vitamini alın ama ilaç için mutlaka doktorunuza danışın, geçmiş olsun