Herkese iyi akşamlar 19 aylık bir oğlum var . Çok seviyorum canımı veririm . Ama çok yoruyor beni . Aşırı yaramaz gören bu nasıl çocuk diyor dahada üzülüyorum . Herşeyi yete atıp kırıyor yüzüme bakıp yerden bişey alır ağzına sokar elini yalar . Bir kere bile oturup yemek yediğimi hatırlamıyorum . Asla oyuncakla oynamaz akşama kadar ayaktayım . Ne yapsam hiç mutlu değil . Çok yakın akrabalar le görüşmeyi kesti benimle . Nasıl davranmam gerekiyor bilmiyorum bağırıyorum daha çok inat yapıyor . Kızmıyorum bu sefer daha ileriye gidiyor . Yine bunları yapması önemli değil ama kendine zarar veriyor düşüyor bana fikir verin lütfen🥲