NehirinAnnesiii Cağnımm anneler kızım 15 aylık araba tutuyor bebeğimi kusuyor ne yapmam lazım yarabandını denedim hiç bir işe yaramadı
Gmznr2909 NehirinAnnesiii ise gerçekten yarıyor mu bilmiyorum ben denemedim bir video da izledim araba tutan çocukların göbek deliğine 2 tane yara bandını çapraz olarak yapıştırınca mide bulantisina iyi geliyormuş ne kadar doğrudur bilemem
NehirinAnnesiii Ya şuanda izindeyiz uçakla geldik uçakta bile kusuyor ve dönüşümüz 8 saat lik bir yol araba ile ama dur kalkla çocukla 10 saat falan bulucak
Birtekbirciftannesi Geçen gün İnstagram da karşıma bir paylaşım çıktı bir anne bebeğinin göbek deliğine yara bandı takıyordu x şeklinde bir deneyin faydasını gördüğünü yazmıştı inşallh sizde de fayda eder
NehirinAnnesiii Sanırım çoğu kişinin bir bilgisi yok çok üzüldüm doktora faln gitsem bunun için bir ilaç varmı fitil falan bilmiyorum sanırım doktora danışmam lazım çokta ilaç faln kullanmak istemiyorum ama kuzum kusarken korkuyor halsiz düşüyor çok üzülüyorum
Deletedmom27337 NehirinAnnesiii eltimin kızlarda aynıydı doktor şurup vermişti. Onlarda işe yaradı sonra yarabandı denediler o da işe yarayınca yarabandıyla devam ediyorlar
Nilayorkun Bizim dr ilaç önermedi ama zorlayınca amerik damla yazdı fakat çocuk içemiyor çok acı bir tadı var yaralandı da denedim olmuyor bende kusmasina teslim oldum ali sana kadar yapacak birşey yok