Aysebakirr Arkadaşlar bebislerimiz büyüdükçe verdiğimiz miktarda artıyor mu neye göre ayarlıyoruz damla sayısını??
kenankaan Aysebakirr cocuk doktoru yaşına ve ayına göre dozunu söylüyor, oğlum 1 yaşından önce 3 damla alıyordu, 1 yaş sonrası 4 damla yaptı doktor
eylul19 Aysebakirr damla sayısı aynı kalıyo 1 yasına kadar 400 luk 1 yasından sonra 600 luk d vıt kullanılıyor .ben damlatarak vermıyorum fısfısınj kullanıyorum gunde 1 fıs
Bebegimm1 Aysebakirr 1 yasina kadar 3 damla verdim yasindan sonra tahlilleri guzel ciktigi icin kullanmayi biraktim.onlarin dozu oluyor ustteki arkadas yazmis ona gore veriliyor damla sayisi ayni fakat dozu fazla oluyor
Aysebakirr Bazı bayanlar kilosuna göre verdiklerini söylüyorlar bu her damla için geçerli değildir o zaman dimi bebeğim 3 aylik bende üç damla veriyorum hala doktorumuz arttirmamiz gerektiğini de söylemedi henüz ama bilemedim 🤔