brfnaksaray Kızlar oğlum 6,5 aylık boynu 2-3 boğum ve yaz başladığından beri geçmeyen kızarıklık için gidiyor herşeyi denedim sudo, kantaron,zeytin yağı bepantol doktorun tavsiyesiyle hamazinc sürekli pudra ama bi türlü geçmiyor önerebilceğiniz bir yol varmı
Nsabckk brfnaksaray travazol sürüyorum Ben canım benim kızımdada oluyo az sürüyorum ama yoğun değil 1 saate kalmaz geçiyo
Teemo07 brfnaksaray bol bol yıkayın, ve kuru tutmaya calışın. Pudra kullanmayın. Cok fazla krem de sürmeyin Gül suyu işe yarıyor diyorlar denemedim ama. Ben bol bol yıkamada çözüm buldum..
Mcnkarsel brfnaksaray daha yeni oldu bizde de boyun pişiği. Mustelayla geçti. Birde yaz olduğu için hergün yıkıyorum.
Bilgeliya Cnm çocuk terliyor o da pişik yapıyor her gün mutlaka dış aldır birde baktn çok terliyor yüzünü boynunu yıka gün içinde suyla rahatlasın. Varsa evde 26 derecede klima kullan. Teeledigi için oluyor. Istedgm kadar sür krem. Ter ordan gitmezse pişer durur
Teemo07 brfnaksaray cok fazla anneden duydum burda. Ben de fırsat bulup deneyemedim. Çok geçmiş olsun.
Biran Biz de de sürekli oluyordu ah ah resmini çekmiştim doktora göstermek için hala baktıkça içim acıyor uzun süreli pişikler mantara çeviriyor biz de pişik kremleri kullandık farklı farklı marka kortizonlu krem kullandık kantoran yağı sürdüm pudra denedim kaynanaların zoruyla hocalara götürdüm en son mantar testi aldı üniversite hastanesinde cildiye mantarmış 2 farklı krem verdi sürdük şuan maşallah hiç bir şey kalmadı