Bu aralar saç bakımına sardım . Kendimde değişiklik yapmak istiyorum . Köyden inmiş şehire gibi wag maşasını yeni keşfettim ben 😄 saçlarım uzun kalın telli ve gür olmasına rağmen Düzleştirici tarak alıp çok memnun kaldım . Şimdi de wag maşası almak istiyorum ama seçenek çok . Tekli olanları var , üçlü olanları var , 25mm 18 mm 32mm var .. var oğlu var.. aranızda kullanan var mı wag maşası ? Beni bi aydınlatın