Azraadaa bulunduğunuz yerde varsa Kızılayın kıyafet kutuları oluyor, oraya bırakabilirsiniz. Ben bazılarını satışa cıkardım, bazılarını ihtiyacıi sahiplerine verdim. Bazılarını arkadaslarıma, bazılarını da hatıra niyetine saklıyorum.. O şekilde azaltmaya calısıyorum.