Sabsimplex ve biogaiyı kullanıyorum bebeğim 6 ay 14 günlük. İki gün önce biogaia bitti sab ı tek kullanıyorum bi yandanda geçtimi kolik diyede kontrol etmek istedim. Dün yine aynı saatte akiam 6 da huysuzlandı öğlen uyumadı ondandır dedim. Bugün yine öğlen sadece yarım saat uyudu sadece 6 da yine huysuzlanmaya başladı dakikar ilerledikçe ağlaması arttı bende çıldırdım artık. Ayakta mamasını içirdim uyuyakaldı yatırdım yarım saat sonra çığlıkla uyandı iki pışladım ıh ıhh diyerek uyuyakaldı. Şimdi size sorum ; benim kızım sabahları hep 8 bucuk 9 da kalkardı ilacı vermediğimden beride 7 de kalkmaya başladı sizce önceden ilaç uyku yaptığı için mi geç uyanıyodu yoksa ilacın etkisiyle rahatladığı için mi uzun uzun uyuyordu? Önceden 8 bucukta da kalkıp geri yatırırdım hemn uyurdu 10 da 11 de uyanırdı artık o uykularıda yok oldu sizce neden çıldırıcam ilaç bağımlılıkmı yaptı birsürü soru var aklımdaaaa😫