manicurist Ayazzmirann kadın doğum servisine gittiğimde görüyordum hep hamile bayanı tek başına yukarıya gönderip yanına kimseyi almıyorlardı ve telefon bile almıyorlar yukariya salak gibi aşağı da bekletıyorlar
Ayazzmirann Balkupum2505 yaa gerçekten mi buna sevindim Benim doğum Ağustos sonu vaka sayilarida çoğaldı refakatçi kabul etmez diyorlar hep
Esrakaya1 Doğum için değilde kızımın kalça çıkığı vardı o yüzden yatmıştık geçen hafta iki kere sadece bi tane refakatçı kabul ettiler birde pandemi hastanesi olduğu için ziyaretçi kabul edilmiyordu
Balkupum2505 Ayazzmirann yok bi kisi aliyolar yanina benim dogumumda yasaklar vardi ona ragmen refakatcim vardi. Eşimde bi sekilde rica edip geliyodu yanima
Balkupum2505 Ayazzmirann normal dogum yaptim.. evet memnun kaldim iyiydi yani doktorlar olsun oda temizligi faln olsun davranislari vs gayet iyiydi