Esraogey Maviscik 2.5 aylık bebeğim yeni yeni emziğe alıştırayım dedim dışarda falan çok zor oluyor artık veriyorum öğürüyor kusacak gibi oluyor geri atıyor
Maviscik Esraogey Bizimkide şuan öyle bazen kusuyor bile hangisi midesini kaldırmaz tutar diye arayış içindeyim 💃😊
Denizanne Maviscik ben hamileyken aldım bunlardan. Ama bebeğim bir türlü emzik tutmuyor ya bilginiz var mı nasıl alıştırabilirim şuan 1.5 aylık 😩