Hanımlar meraba bebeğim 14 aylık ve bu akşam üstü vücudu kızardı ve kızarık yerler kabardı. Ayrıca çok kaşınıyor. Farklı bir yiyecek de vermedim. Bide kabaran yer biraz sıcak oluyor. Yarın hastaneye götürücem inşaallah. Başına gelen var mı lütfen kötü bir şey olmasın