Deniz27 Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim yirmilik dişimin ucu çıkmış çok kötü hamileyken çektiren var mı ? Yardımcı olursanız sevinirim
aylizinannesiii Deniz27 ben hamile değilim ama benimde ucundan çıkmış ve can cekisiyorum hayattan soğudum çektirmeye de korkuyorum 😭
burjuvaanne Deniz27 aslinda diş işi hamilelikte cok cok sıkıntili eger mudahale edilmez ozellikle apse olur iltahap olur bunun kesinlikle onune gecmek gerek obur turlu yuttugunuzda bebegede zarar
AliKuzey12 Deniz27 benimde hamileliğimin basında ucu cıkmıstı 20lik iki gün agzımı kapatamamıstım şişmişti cok , sonra gargara verdiler acilde ozaman şişlik indi ve parol kullanabilirsniz hafifte olsa agrı kesici faydası olur belki geçmiş olsun
Deniz27 AliKuzey12 Gargarayla geçecek gibi değil ki dişim etime oturmuş kesiyor ucu da günden güne uzuyor 🥺