Merhabalar sizlere bir acemi sorum olacak
Benim oğlum 3 aylık oldu daha yeni kakası 2, aydan beri cıvık ve kokulu oluyor genelde yani ishal gibi cıvık ve kokulu. Genel olarak böyle mi oluyor bebek kakalari sadece anne sütü içiyor bu arada. Normal mi sizlerin nasıl?