Gulra 2 aylık bebeğim 20 dk uyumuyor ellerini iki yana kocaman açarak korkarak kendini uyandırıyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum.
Deletedmom_61 Gulra bir süre sonra geçiyor kuzum bı bakmışsın ertesi gün aynısı olmuyor ben hep okuyordum ama o gün olduysa hep oluyordu
Deletedmom_54 Gulra sıçrama atakları biz annelere işkence gibi gelsede bebeklerimiz için faydalıymış zamanla geçiyor 4. Ayda tekrar başlıyor
Gul-42 Gulra yapması normal canım kendını oyle korumaya alıyor dıye bılıyorum yana acarak o anda bebegın ellerınden tutup yakalaşıp yanımdayım annem gıtmedım buradayım demek gerekıyor
Gulra Deletedmom0099 kundak yaptırmıyor kesinlikle bir ses duysa atıyorum sadece tık gözleri faltaşı gibi açılıyor
Nuraymehmet Gul-42 ben neler söylüyorum ama faydasi olmuyo sanki cok zor uyuyo zaten bde o sekolde sicriyor uyanıyor