balbebekannesi01 bebeğinize beslenme düzeninize ve emzirip emzirmediğinize göre değişir bunun cevabı. Ben ilk avent aldım bence ismini ve parasını hak etmiyor, kısa zaman sonra kapakta atma oluyor ve akıtıyor. Ayrıca yedek uçları aşırı pahalı ve bulunmuyor. Lansinoh benim bebeğim hiç sevmedi bence o da fena değildi, ucu yumuşak falan emen bebekler sevebilir diye düşünüyorum. Aventte uç sorunu yaşayınca biraz araştırıp tommee tippee aldım👌🏻👌🏻👌🏻 biberon budur dedim. Uçları çok kolay bulunuyor ve fiyatı da uygun. 1 yılı geçti kapakta hiç sorun yaşamadık. Kesinlikle tommee tippee 👌🏻