Oğlum 3.5 yaşında bayram iznine annemlere gelmiştik ben kovit oldum ve aşırı agır geçirdim beş gün sonra kalkabildim bugün oğlumun ateşi çıktı tek tük öksürk eli kolu kalkmıyo yatıyo hep yada uyuyo ateş düşürücü parasetamol verdim başka ne yapmalıyım içim cız ediyo öyle görünce kaç günde geçer