iremnr Busra0101oo toz kimyonu 1 çay kaşığı olarak sıcak suya atıyorum o demlenip dibe çöküyor sonra içiyorum . Her yediğimede kimyon attım
Busemehmetbora Saadet14 yanı ıyı geldı bana ya ama bugun salcalı makarna yaptım mesala gızlı reflu var sanırım salca da reflu tetıklıyor bır kere daha boyle olmustu bırde au an 8. Ay atak geldımı hepsi ust uste valla ya
Saadet14 Busemehmetbora Yaa kiyamam evet malesef buyuklerde bile yagli salcali baharatli hemen tetikliyor bebisler napsin bir biteydi reflumuz bizim ki bildiğin kusuyor ben cok yoruldum inan 6 5 aydır
Busemehmetbora Saadet14 alerjık mı acaba canım ya kusması bu aya kadar normal degıl cınku sen besınlerı not et bı bakım . Bu arada evet salça dokunuyor su an cok sukur ıyı genelde sut urunlerı alerjık oluyomus sanırım
Saadet14 Busemehmetbora test yapildi yigurt yiyor ben emzirdim hic kesmedim sut urunlerini bebek reflusu diyor doktor kac tane doktora gittik
Busemehmetbora Saadet14 eger kılo alımı gelısımını etkılemıyecek sevıdeyse bencede kesme benım bebegımdede ben yogurt yedıgımde gaz yapıyor cogu seyde gaz yapıyor evet zor ama annelık bu degıl mı zaten ıllakı gececek
Saadet14 Busemehmetbora Kilo alimi iyi canim iste normal artik hani 4.aydan sonra azaldi ama alıyor kusma beni mahvediyor ya diyorum kusarken hani artik ek gida ya bogazina zarar verirse
Busemehmetbora Saadet14 sen yıne bı doktoruna danıs evet o tehlıkelı alerjı olabılır gibi geldı bana ama sut ve aut urunun dısındakı baska Seye alerjısı olabılırmı
sizibravoo gulsahakgun doktor önerisiyle maflor plus kullandım 4 aylık olana kadar düzenli şekilde çok faydasını gördük
Saadet14 Busemehmetbora Bin kez sordum test yapildi bebek reflusu diyor kusar dio ama bu ek gidaya basladiktan sonra o bogaz olayini sormadim bir sonraki gidise sorayim
iremaydinli gulsahakgun ben sap simplex kullaniyorum sadece Günde 4 kez 15 er damla veriyorum. Bizi rahatlattı cok şükür. Sap simplexi vermedigimde asiri gaz sancısı oluyor