Gizemlim merhaba 2 günde toparladı bişey kalmadı şükür.ateş vardı bizde sadece dolven bide fitil verdi doktor 1.5 gün kullandık .bebeğim anne sütü alıyordu oyüzdn sık sık emzirdim bende C vitamini tükettim hep ek takviye vitamin yazdı doktorum onuda içtim sütten geçsin diye cok şükür bitti.bebekler çocuklar kolay atlatıyor ztn.gerçi ben 1gün kötü oldum düzeldim .geçmiş olsun herkeze Allahım cocuklar hasta olmasın hiç 🙏