Meovvmeovv Biberon ucu alacağım ama bir türlü bilgisni bulamadım bende yenidoğan var ekstra emzik almam lazım bebeğim 3 aylık oldu hijyen açısından da almak istiyorum
deniz-95 Meovvmeovv S, M, L aylık değerler değil. Yavaş, hızlı, orta akış. Hangi akışta içirmek istiyorsanız o şekilde alıyorsunuz. Biz 3. ayından itibaren M orta akış kullanıyoruz. 8 aylık. Lansinoh biberon uçları aylık olmuyor.