Gunesay Elfahsenimm genellikle 20-25 günlük olduğunda sarılık riski biter. Ama bebekte başkaca rahatsızlıklar varsa bu durum değişebiliyor.
gzdomurl Elfahsenimm bol bol emzirin riski en aza öyle indirirsiniz büz yoğun bakımda yattık o zaman bile bol bol emzirmemi istediler allahım şifa versin 10 günden sonra hafifliyor 20 günden sonra Risk en aza düşüyor diye biliyorum ama kontrollerini aksatmayın
Wanderlust Uzamis sarilik diye bir durum da var doktorunuz gecti diyene kadar emin olamazsinjz her bebek farklidir. Burdan ortalama degerlere gore hareket etmeyin mutlaka 15.gun 30.gun 60.gun kontrollerini yaptirin