minikmelegimmmm çok geçmiş olsun biz 1 aylıkken olduk sadece calpol içiriyordum akşam yatmadan. 39 u gördü bir defa sonraları ilaçla normaldi sadece öksürük solunum sıkıntımız vardı onuda duş ve öksürük masajıyla geçirmeye çalıştım duş onlarıda rahatlatıyor ateşide oranlıyor sadece uzun tutmayın , inşallah hemencecik iyileşir yavrucak 🤲🏻