Bebeğim 13 günlük.
Rutinimiz şöyle. Gece bizimle aynı odada beşiğinde bazen de reflü yatağı ile birlikte yanımızda yatıyor.
Gündüz ise uyanıksa yanımızda ya da kucağımızda duruyor. Ama uyuyorsa eğer odasında duruyor. Telsiz var, huysuzlanmaya vs başlarsa gidip alıyorum.
Bir dk bile yanımdan ayırmıyorum yorumları okudum da… gündüz uyurken bile yanımda mı tutmalıyım?