Babykaraniko 7.5 aylıkken gündüz uykularını azalttık erken kaldırdık şimdi akşam 7 de uyur öncesinde rutin oluşturun bebekler çok seviyor bizim en geç 5 te gündüz uykumuz biter karnımızı doyurur parka gideriz 6.30 da gelir alt açma, açsa yemek yeme, üzerini giyme ve kapanış 😀 ayakta uykuya dalıyor ama şükür buna yarım saat sonra indiriyorum yanına uzanıyorum üzümlü keki söylüyorum dalınca kalkıyorum ☺️ 9. Aydayız daha da zor inanın bitmek bilmeyen bir enerjileri var akşama kadar yürümek istiyor ☺️