boncukannesi123 Kızlar belki bir önceki postumu görmüşsünüzdür dişimi çektirdim bugün çok fazla iğne yaptılar uyuşması için doktor 3 saat sonra emzir dedi ama o sütü sağıp atacak mıyım nasıl emzireceğim bebeğim 1 yaşında daha önce hiç sağım yapmadım
Lulemom boncukannesi123 sağıp atmana gerek yok. Normalde 2 saat sonra direk emzirilir ama doktor 3 saat dediyse 3 saat sonra emzirebilirsin.
Pol34 boncukannesi123 hayır sağıp dökeceksiniz 2 kez narkoz aldım dişimden her ikisinde de 3 saat kadar bekleyip sağıp döktüm
Adssmom boncukannesi123 ben apndist ameliyatı olmuştum bebeğim 3 aylıkken 24 saat boyunca sağıp attım sonrasında emzirmeye başladım
boncukannesi123 Lulemom sorun olmaz değil mi ya zaten 3 saati çok geçmiş olacak 7de işlem bitti 9da bebeğim uyudu 12 ye kadar uyur o saatte direk emzireyim değil mi
Asyaligunler boncukannesi123 ben baya sordum ama ilk sütü atmanız lazım bende dış yaptırmıştım iki göğüsten de 30 ml yeterli olur
Lulemom boncukannesi123 osman gönlüalın bununla ilgili videosu var dökmene gerk yok. Bende asistanım zaten. Uyuşukluk geçince emzirebilirsin. Genelde 1.5 saatte geçer. Biz garanti olsun diye 2 saat deriz. Senin doktorun 3 saat demişse bi bildiği vardır. 3 saat bekle emzir.