Bizde aynı durumdayız, hala minik minik süt geliyor sızlama olmuyor ama . Ben şöyle düşünüyorum, nasıl bi başka bir bebek ağlayınca falan sizden de süt sızar derler ya , gün içinde hep bebekle meşgulüz, aradaki bağdan kaynaklandığını düşünüyorum. Sağsam hiç sanmıyorum ki çok çok gelsin