Kızlar benim sol göğsüm ger zaman sağ taraftan büyüktü ama doğumdan sonra o meme şarkım buruştu böyle şekli değişti , diğer küçük olan pürüzsüz sarkmadı vs . İnternetten araştırdım kanser çıkıyor sizlerde de memesi farklı olan var mi, 7 ay önce usg çekilde herhangi bir şey yoktu. Dokusu farklı diye cildiyeye gittim o da egzama dedi ama düzelmedi. Sizlerde de olan var mı ya çok korkuyorum bi hastalığım mu var diye