momyy_ 40 dan önce ilişkiye girilmezki rahim toparlanmadığı için normal doğumu bilmyrm da bende sezeryan yaptım 40 ım çıktığında doktora kontrole gittiğimde 2 hafta sonra birlikte olabilirsn demişti doğum yaptım 2 2.5 ay sonra birlikte oldum hemen hemen çevremde kim sezeryan yaptıysa doktorlar onlarada aynı şeyi demiş hatta