Ne oldu anlamadım bi anda kızımın elinin üstünde küçük kabarcıklar oldu sonra geçti spmra ayağında bileğinde cıkmaya başladı ve kaşıyor internette biraz bakınca kurdeşen belirtisi gibi ama yaşayan anneler tam olarak böylemi acaba belirtisi ya of gece yarısı oldu canımı öyle sıktı ki halen uyuyamadım sabah cildiyeye gideceğim ilk iş