Efeninanne_sii bebek yüzü aslında bir tık genlerimizden bize sıçrar ☺
Amaa bu demek değildir ki onlae gibi olamayız.
Peki napmamiz lazım?
Öncelikle yüzünüze çok çok şey kullanmayın, cildin hassas yeri yüzdür çok kurcalamak zarar verir.
Benim rutinim aynen şu;
Geceleri yatmadan buz şok uyguluyorum tonik sonrası, sabah akşam gratiste C vitaminli serum kullanıyorum cildim missss gibi oluyor.
Dudaklarıma da dudak maskesi ayda 1 defa mutlaka uyguluyorum.
Bazen cildim çok zede görürse güneşten cart curt direk cilt temizleme seans paket alıyorum paket bitince cilt bebeeekkk 🥰