Rumuz_13 benim bebeğim sınırda sarılık olmuştu o zaman bile 2 saatte bir kaldırmalı mıyım dediğimde 1 kere 3 saatte uyuyabilir sorun yok demişti 1. Ayı geçince sarılığı geçince 3 saatte kendide kalkmaya başladı çok zordu ama gece parçalar halinde uyumak bez değiştirmek 40 tan sonra daha iyi oldu süreç zaten 3. Aya girinc uzadı süreleri bu arada gündüzleri 1 saattebir emzirirdim başbaşıyız ihtiyacında var diye