Tugce yalnizannee_ 1 yaşına gelmek üzere hala yapmadım. Odası ayırana dek hazır etme düşüncem yok. Onu tanımakla meşgulüm 🤍 arzu edeceği gibi bir oda yapacağım.
MiniKaya yalnizannee_ gayet sade bir odası var öyle bebek tarzı odaları sevmiyorm hamileydim yaptığımızda 5. Ayından itibarem kendi odasında yattı şuan 20 aylık 😊
Deletedmom0099 yalnizannee_ sığdıramadığımız oyuncaklardan dolayı karışık duruyor ama bizimki böyle 🙈 duvarın rengini hiç sevmiyorum, taşındığımızda böyleydi. yazın krem rengine boyanıcak insallah
mamanveutdormir yalnizannee_ eylülde 1 yaşına girecek odasını o zaman ayıracağım o zaman yapacağım şu an bizimle yatıyor park yatakta
Dlkana Bebek odası yapmadım 🤭ihtiyaca göre ilerleyen zamanda düşünüyorum çünkü hala parkyatakta yanımda uyuyor 😊
Tugce Deletedmom0099 Beyaz duvarlar kafa karışıklığı yaratır. Aynı şekilde krem rengi de kimliksiz bir renk. Çocuk odalarında konsantrasyonu artırıcı renkler tercih ederiz genelde. Sarı gibi. Mavi huzur veya yeşil güven tonlarına da yer verebilirsiniz. Soft olmalarında sakınca hiç yok. Eğer aktivite masası koyacaksanız o duvarda bu renkleri kullanmanızı öneririm. Diğer duvarlar için krem rengi kullanabilirsiniz
incimng Deletedmom0099 isim küpleri dikkatimi çekti 🌸💯 ben de kızım için aynı model yaptırmak istiyorum ama şu an ayrı odası olmadığı için erteliyorum
Deletedmom0099 Tugce aktivite masası var, üzerine çıktığı için ters çevirmiştim o yüzden anlaşılmıyor sanırım. bahsettiğiniz konuyu duymuştum o yüzden bir duvarı çeşitli şekillerde bant yöntemiyle renkli hale getirmeyi düşünüyorum 🥳
Deletedmom0099 incimng bende çok seviyorum onları, işçiliği de harika insallah siz de alırsınız en yakın zamanda 🌸
Bebegim_28 yalnizannee_ Henüz yapmadık.. 20 aylik bizim odamız da park yatakda yatıyor.. Çocuk Odamız küçük evim 2+1..nasil bi oda yapsam kararsız kaldım 🤷♀️başka zaman ikinci de olursa onu da yatağı sığacağı şekilde yapmam lazım bu konuda kafam çok karışık 🙄🙄
Aysslgl yalnizannee_ bazen bir bazen iki kere uyanıyor.Hemen sesine uyanıyoruz zaten odalarımız yan yana.
yalnizannee_ Bazı anneler çok şanslı ben bebeğime daha hiç birseyi alamadım heves ediyorum ama hayırlısı olsun