Merhabalar benim bebeğim de hacettepwde takipli ama Ümit hocada belirti olarak bizde baya fazla atopik dermatit vardı kortizon kullanıyorduk ben 2 aydır süt ve yumurta diyetindeyim bebeğimde kanda ve deride bi alerji çıkmadı iletişim kurabilir miyiz en azından yaşadıklarımızı paylaşıp fikir edinebiliriz?