Sadeceanne1612 Ozge1200 ikisi de ben arka arkaya takıyorum ilk beş taş üstüne tek taş hoşuma gidiyor alyansım olsa beş taşla alyans takarım ama geçen sene eşimle kavga ettiğimizde gidip kafasına atmıştım denize düştü ondan da 😅
oglumherseyim5 Ozge1200 yanlış kutuya bastım benim beş taşım var ama tektaş daha zarif duruyor bana göre
Beyzan Ozge1200 beş taş hiç kullanışlı değil özellikle biraz büyükse. Benim var çocuklar varken takamiyorum. Mutlaka bir yerlerine değiyor rahatsız ediyor