Bebeğim 5 aylık 3 saatte bir 150 cc mama veriyorum bazen 2 buçuk saatte oluyor . Sadece mamayla besleniyor . Mamanın üzerinde günde 5 kere falan yazıyordu tam net hatırlamıyorum da . Bazen fazla mı veriyorum diye düşünüyorum. Gece 180cc veriyorum . Sizce normal mi ?