Kızlar 26 günlüğüz 1.5 saatte bir emmek istiyor yada 1.5 saat olmadan 🥴 önceden 2 saati bulurdu ben uyandırırdım , emme süresi ise aynı 10-30 dk arasında devam ediyor progrAm kullanıyorum gece 12 den beri 10 kere emzirmişim daha da emzirirm çok mu emzirme sayım, kaç tane bez çıktı saymadım ama 5 kesin çıkıyodur, sütümde var aslında silikon uçla emzirdiğim için içinde süt birikiyor , kafam çok karışık😟 bu kadar sık emmesi normal mi🫣 kafamda deli sorular😂
