tugbapolatmisirli bu dönem dönem hep oluyor kalkıp mama yapmakla uğraşma bence ne kadar emerse sütün o kadar artar. Bende ilk dönem öyle yapıyordum kilosu dışında hiçbir artisi olmadı. Bence hiç mamaya bulaşma. Çünkü benim oğlum şuan günde muhakkak iki kere mama içmek istiyor mamanın verdiği doygunluğu arıyor. Bence buna hiç alıştırma