Melek63 Bi cocugum var 7 ay önce dpgum yaptım ama hiç emzirmeme ragmen hiç adet olmadım buügn doktora gittim ve tanısı poverisitk kist varms nasıl gider acaba yada poverisitk kistle hamile kalan varmı acaba ♥️
prensannesi5 Melek63 ikinci bebeği isterken bir buçuk yıl olmadı meğer polikistik over varmış ilaç kullandım ilacın sonunda hamile kaldım ama bir buçuk yıl kaybımız var ilk oğlum büyüdü daha erken istemiştim zamanı varmış mutlaka erkem tedavi olun 🌸
Kocakgiller Melek63 soğan suyu için internetten ibrahim saraçoğlu idi sanırım onun kürleri var çok ise yarıyor bende çikolata kisti ile zor şekilde hamile kaldım soğan suyu içtiğinde küçülmez denilen kistlerim küçülmüştü
Kprn_1 Melek63 ibrahim saraçoğlunun soğN kürünü araştırın youtube dan bana baya faydası oldu tedaylı anlatıyor.
prensannesi5 Melek63 önce doğal yollara başvurabilirsiniz benim ki soğan suyuyla geçmedi o yüzden ilaç kullandım ama geçer merak etmeyin iki ay kullandım geçti