ilahe_yusuf Oğlum 13 aylık bugün saçını sıfıra vurduk göz yaşım pıt 🥲 biraz duygulandım 🥺 saçını aldım sakliyacam sizde bebislerinizin saçını sakliyormusunuz
Duyulurum ilahe_yusuf kardeşimin bir tutam sakliyordum 😢 deftere bantlamistim ve ne olduğunu yazmıştım. Size de öneririm bu şekilde saklamaktansa 🌼 oğlum daha 23 aylık saçını birçok defa kestik ama hiç saklamadım 😅
ayazco ilahe_yusuf bir iki telinden eltim kendine kolye, eşine yüzük yaptırdı 💕 saç kiliyla kızlarının baş harfi yazılı
birprensannesi0208 ilahe_yusuf saklıyorum sıfıra değil ama kestirdik bayada cıkdı temiz bir ağız mendilinde şimdilik neyapacağımı bende bilmiyorum acıkcası
ilahe_yusuf Duyulurum güzel fikirmis bantlamak bende oğlumla ilgili yazdığım bir defter var oraya bantlarim hatıra kalır ilk saçı diye sakladım 😍