Kızlar benim bebeğim 4 ay 25 günlük ateş sebebiyle hastaneye götürdük kanları çok iyi çıktı idrar istedi idrar veremedik sonda takalim dedi doktor sonda takarken kanattilar bacaklarının kenarlarını fakat idrar yerini bulamadı doktor zorla biraktirdik çocuk ağlamaktan bi hal oldu idrar vermedim başka hastaneye götürürüm ateş olursa hastaneden iyidir sizce bi zararı olurmu çok korkuyorum 😭🥺