Kizlar biz 7 günlüğüz emzirmeye uğraşıyorum mama ile dewam ediyoruz her mamadan önce 15 er dk iki göğsümü emiyor sonra 60 ml mama içiyor sütüm var gibi dahada çoğaltıp mamayı azaltmak için eds diye bı sistem varmış bilgisi olan öneren var mı sütü çoğaltır mi ???