Deletedmom0099 sonsuz17 yok hafif bol şuan ama senin kıza ancak olur aralarında 1 kilo var tam 2 yaşında benimki
Asklepios sonsuz17 kız valla bende bugün kışlığa başladım. 3 takıma 130 verdim iyiki başladım diyorum çok güzeller bu arada güle güle kullanın
Asklepios sonsuz17 valla pazardan aldım 😂 bir takım 50 diğer ikisine 40 lira verdim ama biraz acele etmek lazım. Toptancılardan çok pahalıya gelecek bu kış diyorlar
sonsuz17 Asklepios Vallahi ben pazardan Ne zaman alsam kumaşı tiftikleniyor �nşallah sana güzel çıkar
sonsuz17 _mercanligunler evt çok şeker akrabalarımızda gördüm çok beğendim aklımda kalmıştı kalıbı nasıl benim kız minyon biraz