Karanhulya
O da ortalama 3-4 güne bitiyor, mesela 2 güne bir 30 ml azaltabilirsiniz örneğin: 90ml alıyorsa 60ml düşürüp 2 gece 60 verip sonra 30ml şeklinde verebilirsiniz. Zaten bir süre sonra mama milimi az olunca kalkmaya değer görmüyor ve uyanmıyor, direk kesmeye göre neredeyse hiç ağlamıyor ama meme veriyorsanız süreyi kısaltsanız da ağlamayacağının garantisi olmuyor.
Önemli olan sizin ne kadar istikrarlı olduğunuz. Çünkü şuan daha tam aklı bir şeylere yetmiyor biraz ağlıyor ama inanın alışkanlıktan kalktığını anlıyorsunuz. Çocuk büyüdükçe gece kalkmasına gerek kalmadığına ikna etmek çok daha zor oluyor. Çevremde tecrübeyle sabit hepsi. Ağlayacak ama siz aman ağladı deyip hemen mama vermeyin. Ben memeden keserken öyle çok ağladı ki bi sonra ki gece neredeyse hiç ağlamadı mesela eğer aç olsaydı kendini yırtardı.