Deletedmom_32 Regl oldum sütüm ciddi anlamda azaldı çünki neden derseniz bebeğim memedeyken asla ağlamazdı sıkıyorum az geliyor ne yapmak lazım
cemre_-34 Deletedmom_32 regl iken azalma oluyor ama bebek emdikce zaten o artmaya çalışıyor regl bitince kendine geliyor:) geçici korkmayın
Deletedmom_32 cemre_-34 çok kafama takıldı ya bebeğim mamayı da kabul etmedi aç kalmasın diye mama vereyim dedim ama maalesef inşallah düzelir çok yoğun geliyor ondan galiba
cemre_-34 Deletedmom_32 siz sürekli emzirin her fırsata sadece bir kac güne geçecektir o zaman normala döner azalması normal regl ve yumurtlama dönemleri de bir azalma söz konusu olabiliyor