Sefaserpil Camasirlariniz kendiniz ve çocuğunuz kaç derecede yikiyorsunuz birde ne kadar deterjanı koyuyorsunuz
Deletedmom_32 Sefaserpil renkliler 40 beyazlar 60 çocuğumun pamuklu da 1 saat yıkıyorum bir kapak koyuyorum ben hep
Deletedmom0099 Sefaserpil renkliler ve kızımınkiler 40, siyahlar 30, beyazlar 60 derece siyah ve renklileri sıvı deterjanla yıkıyorum 1 kapak beyazları da sıvı deterjanın kapak ölçüsüyle 1 ölçek toz omo koyuyorum
Hohomoromu Sefaserpil genelde 40 derecede yıkıyorum günlük kıyafetler için yeterli bence hem bebek hem büyükler için
NurY Sefaserpil günlük yikadigim zaman 40 derece , 15 dakika bazen 30 dk . İç çamaşırları 60 derece , bebeğimin 40 derece 30 dk
birbeyazoglanbirkarakiz Bizimkilerde de bebeğiminkilerde de dereceler aynı beyazları 60 renklileri 40 derecede yıkıyorum. Çamaşırlar çok kirliyse daha uzun az kirliyse daha kısa programda yıkıyorum.