Arkadaşlar bana yardımcı olur musunz bildiğim kadarıyla ek gıdaya 6 . Ayda başlanır benim oğlum 4 ay 18 günlük yeni doğan dan çıktığı zaman 2 3 aydır geceleri 10 da yatar 7 uyanır 3 kere emzirirrim geceleri gündüz ise her istediğinde emziririm yatması günduz yok ama toplasan yarım saat bugun oğluma ilk defa yarım muzlu puding verdim 2 saat yattı acaba diyorum gündüzleri doymuyor mu ek gıdaya baslasammı sadece anne sütü içiyor mama vermiyorum kilosuda 7 kilo bu arada pudingi öylesine verdim yarım verdim bi seferlik ek gıdaya 5 ay bitince vermeyi düşünüyordum doyuyor degil mi ek gıdaya ne zaman baslamaşıyım anneler