Beyaz16 yok bebim de oluyor qra ara maalesef. Ger ay düzenli değil. Hasta oluyorum bitti diyorum 2 hafta sonra kçlekelenme oluyor 3 4 gün. Sonra 2 hafta sonra regl oluyorum saçma sapan. Doktora gşdecegşm bakalım. Kesin normal diyecek. İ doğum yaptık sonrasında yasanan her sene normal diyorlar ona da sinirim bozuluyor